Levering & Verzending
Feestdagen
Tijdens de feestdagen kan het voorkomen dat je pakketje vertraging oploopt. Door de drukte bij de pakketdiensten kunnen we een levering de volgende dag niet altijd garanderen. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren met PostNL. Als de PostNL-tracker aangeeft dat je pakket nog niet is ontvangen, kan dit te maken hebben met de drukte bij PostNL. We waarderen je begrip en bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak.
Wie is de vervoerder?
Wij werken samen met PostNL en DHL (tenzij anders aangegeven).
Ontvangt de klant een track & trace code?
Ja, je ontvangt altijd een track & trace-code per e-mail zodra je pakket door de pakketdienst is geregistreerd.
Wat gebeurt er als de klant niet thuis is bij bezorging?
Als je niet thuis bent, bezorgt PostNL je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. PostNL laat een kaartje achter met een ‘niet-thuis code’. Hiermee kun je via de track & trace volgen waar je je pakket kunt ophalen. PostNL bewaart je pakket één week bij een PostNL-punt; daarna wordt het teruggestuurd naar ons.
Wat is de levertijd?
Bestellingen die op werkdagen worden geplaatst, worden doorgaans binnen 24 uur verstuurd. In sommige gevallen kan dit door drukte oplopen tot 48 uur. Onze producten worden doorgaans binnen 4 tot 5 werkdagen geleverd.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn bij ons altijd gratis.