veelgestelde vragen
Ontdek de meest gestelde vragen van onze klanten hier onder
Komt de Fuzzzie Cover met kussensloop?
Ja, bij elke Fuzzzie Cover ontvang je kussenslopen. Bij een eenpersoonsdekbedovertrek zit er 1 kussensloop bij, en bij tweepersoons- of grotere maten worden 2 kussenslopen meegeleverd. Zo heb je altijd een complete set voor optimaal comfort!
Welke maat Fuzzzie Cover moet ik kiezen?
Dit is volledig afhankelijk van je persoonlijke voorkeuren. We hebben echter wel een tabel die we aanraden op basis van de afmetingen van je bed:
Klik Hier Voor Maattabel
Formaat bed:
- 90x200/220 -> Kies het 150x200 Fuzzzie Cover formaat
- 120x200/220 -> Kies het 150x200 Fuzzzie Cover formaat
- 140x200/220 -> Kies het 150x200 Fuzzzie Cover formaat
- 160x200/220 -> Kies het 200x200 Fuzzzie Cover formaat
- 180x200/220 -> Kies het 200x200 Fuzzzie Cover formaat
- 200x200/220 -> Kies het 240x220 Fuzzzie Cover formaat
- 240x200/220 -> Kies het 240x220 Fuzzzie Cover formaat
Op hoeveel graden mag ik mijn Fuzzzie Cover wassen?
De Fuzzzie Cover kun je op 40 graden wassen. Echter, we raden aan dat je deze op 30 graden wast voor de beste levensduur.
Waar zijn Fuzzzie Covers van gemaakt?
De Fuzzzie Covers zijn gemaakt van onze eigen CloudTouch fleece, een hoogwaardige polyester stof die ongeëvenaard is in zachtheid en comfort. Wil je meer weten over de Fuzzzie Covers? Bekijk dan de technische details op de productpagina!
Kan ik mijn Fuzzzie Cover retourneren?
Zeker! Je kunt jouw Fuzzzie Cover natuurlijk retourneren. We gaan er echter niet vanuit dat dit nodig zal zijn, maar mocht je toch niet tevreden zijn, kun je jouw Fuzzzie Cover gewoon retourneren.
PS: Ja, dat kan ook als je er al onder geslapen hebt. Wij vinden het belangrijk dat je onze producten kunt uittesten.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Wij verzenden bestellingen nog dezelfde avond. We vragen je daarom om je annulering zo snel mogelijk aan ons door te geven. Als je bestelling al verzonden is, kunnen we deze niet meer annuleren. In dat geval kun je je bestelling pas retourneren als je deze thuis hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice of stuur een e-mail naar support@fuzzzie.com om je pakket te annuleren.
Kan ik een bestelling als cadeau versturen?
Ja, dat kan! Je kunt Fuzzzie™ producten als cadeau versturen als je het adres van de gelukkige ontvanger invult als 'verzendadres' en jouw adres als 'factuuradres'.
Wat is jullie levertijd?
Bestellingen die vóór 23.59 geplaatst zijn, worden geleverd binnen 4 tot 5 werkdagen (Tenzij ander is aangegeven).
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Je kunt je bestelling eenvoudig volgen op onze trackingpagina. Voer je bestelnummer in en zie precies waar je pakket zich momenteel bevindt. KLIK HIER om je bestelling te volgen.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Ga gewoon naar de checkout en op de eerste pagina zie je een vak met de tekst 'kortingscode'. Voer je kortingscode in en klik op 'Toepassen'. Kortingscodes worden vóór de betalingspagina ingevoerd, zodat je precies weet hoeveel je bespaart.
*Let op: Er kan maar één kortingscode per bestelling worden toegepast.
Wat als mijn product niet op tijd geleverd is?
We vragen je vriendelijk om nog een dag extra geduld te hebben voor je bestelling, aangezien vertragingen soms kunnen optreden door drukte bij de bezorgdiensten. Je kunt ook altijd contact met ons opnemen, dan kijken we graag met je mee!
Mijn bestelling is beschadigd of incompleet?
Als je bestelling beschadigd of incompleet is, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan naar een passende oplossing!
Wat zijn de kosten van het verzenden?
Er zijn geen kosten verbonden aan het verzenden. Wij bieden altijd gratis verzending op alle bestellingen. Zo zorgen we ervoor dat je zonder extra kosten kunt genieten van jouw Fuzzzie aankoop!
Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling is verzonden?
We sturen je binnen een uur een bevestiging van je bestelling. Als er onverhoopt iets mis is gegaan, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Zij staan klaar om je snel verder te helpen!
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via support@fuzzzie.com. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.